Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
(Po-Ne, 8-22 hod.)
0 ks
za 0 EUR
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Novinky
12.09.2021
Objednali sme 4 km saténu
Tento rok sa s tým nebudeme maznať dámy a páni! Dohodli sme sa s naším dodávateľom saténu, že tohtoročné Vianoce budú mega! A ako dôkaz, že to myslí... čítať celé
30.06.2021
Sme bližšie na dosah
Dámy a páni! Robíme maximum pre to, aby ste nás čo najrýchlejšie a najľahšie našli vo vyhľadávačoch. Keďže sa Google na slovenskom pre vyhľadanie tov... čítať celé
10.06.2021
Máme málo času
A tak nie sú žiadne novinky. Docela máme fušku, s vašimi objedávky. Vo voľnom čase sa snažíme taky užiť trochu slniečka. Už sme ho potrebovali! čítať celé
Zobraziť všetky novinky
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!

Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

  1. Úvod
  2. Obchodné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY

Naše obchodné podmienky sú rozdelené do dvoch častí. Prvá je písaná tak, aby ju porozumel každý zákazník a druhá časť je písaná právnym jazykom.


1) Obchodné podmienky, ktorým porozumie každý:

OBECNÉ

Saténová spálňa je e-shop prevádzkovaný Janem Jurikem se sídlem ponikania v Česku.

Na e-shope sú vystavené produkty, ktoré si môžete objednať. Až objednávku prekontrolujeme, pošleme vám mail, že sme ju prijali. Ceny produktov sú vrátane DPH a k nim sa pripočíta cena dopravy. Zobrazenie cien je v Eure. Ak sa chcete na čokoľvek opýtať, môžete sa s nami spojiť v kontaktoch. Voláte do Česka. Odporúčáme aktivní roaming, potej volaní nie je drahé. Volajte celé číslo +420 603 182 120.

VAŠE ÚDAJE

Pri objednávke budeme požadovať vaše osobné údaje, na dokončenie objednávky. Je to celé meno, celá adresa, mobil a mail. Tieto údaje budú zároveň odovzdané dopravnej spoločnosti. Vaše údaje ďalej nikomu ďalšiemu neoznámime a sme povinní ich strážiť ako oko v hlave.

PLATBA

Môžete platiť iba vopred. K platbe používáme platobnú bránu ComGate, ktorá ponúka vice ako 15 spôsobov platby. V súčasnej dobe patrí k tým najmodernejším a najspoľahlivejším platobným branam.

DOPRAVA

Objednané produkty poslem dle velikosti bud v kartónovej, obálke alebo krabici. Všetko je odosielané z Česka. Môžete si vybrať z niekoľkých dopravcom spôsobov dorucenia. Dopravca zasielku dovezie bud primo na adresu, alebo uloží do výdajného miesta. Spolupracujeme iba s dopravcami, ktori ponukaju nejmodernesi spôsob doručenia a komfort pre zakaznika.
Pošleme vám mail, že sme dopravcovi odovzdali zásielku. Dopravcovia z Česka na Slovenko doručujú od nasledujúceho dňa, až do jedného týždňa. Popravde sme nikdy neriešili reklamáciu s poničenú zásielkou. Pokiaľ vám ale dopravca bude odovzdávať zásielku s poničeným obalom, máte právo ju odmietnuť. Musíte si ale spísať na mieste reklamačný protokol a postupovať podľa reklamačného poriadku prepravcu.

OBJEDNÁVKA

Ak objednávku dokončíte, uzavreli ste s nami zmluvu a my objednané produkty odovzdáme dopravcovi do jedného mesiaca, od prijatia platby. Objednávky vybavujeme rýchlo, ale v rôznych obdobiach je objednávok naozaj veľa a šije sa podľa poradia, ak nie je skladom. Nikto nepředbíhá a veľkosť objednávky nemá vlyv na poradie vybavenie objednávok.

REKLAMACE

Ak chcete niečo reklamovať, jednoducho nám zavolajte na mobil alebo napíšte a vyriešime to.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zavolajte a povieme si čo a ako. Je to najrýchlejší a najjednoduchší. Môžete odstúpiť do 14 dní od nasledujúceho dňa, kedy ste prevzali zásielku od prepravcu. Opýtame sa, prečo odstupujete, ale nie ste povinní to oznamovať. Skôr hľadáme riešenie, čo bolo zle a snažíme sa nájsť cestu, či sme všetci spokojní. Náklady na zaslanie produktu späť k nám, si ale hradíte samé. Nemôžete nám vrátiť produkty, ktoré boli v hygienickom obale a vy ste jeho otvorením porušili obal alebo pečať, rovnako tak tovar upravený podľa vášho želania, najčastejšie ušitie odevu alebo bielizne podľa dodaných mier.

SPOR

Poradí vám dTest, ČOI nebo SOI. Naleznete na internetu.


2) Obchodné podmienky, právnym jazykom:

Obchodné podmienky (ďalej len OP) sa riadi Novým občianskym zákonníkom (č. 89/2012 Zb.), Ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. 1. 2014. a zákonom o ochrane spotrebiteľa (č. 634/1992 Zb.) České republike. Všetko vo znení neskorších právnych predpisov. OP sú písané s maximálnou snahou pre porozumenie každého priemerného spotrebiteľa. Ak spotrebiteľ zistí časť, ktorá pre neho nie je zrozumiteľná, má možnosť predávajúceho kontaktovať v zákazníckom servise pre objasnenie. Tieto informácie sú s prihliadnutím na zásady dobrej viery a ochrane spotrebiteľov. Hlavná zásada predávajúceho je predávať výrobky, s ktorými bude spotrebiteľ maximálne spokojný a v najbližších nákupoch si bude vyberať rovnakého predávajúceho a predpokladá, že spotrebiteľ objednáva tovar za účelom jeho uhradenie, prevzatie a užívanie. Kupujúci má dostatočnú možnosť sa s OP zoznámiť na tejto stránke, pred samotným odsúhlasením OP v poslednej časti objednávky kliknutím na text Súhlasím s obchodnými podmienkami e-shopu Saténová spalné a sú samotnou prílohou v tlačenej podobe v zásielke.

I. VYMEDZENIE ZÁKLADNÝCH POJMOV

Predávajúci

Jan Jurik MBA

Benešovská 3218 Kladno 272 01 Česká republika

IČ: 88896838

Nie je plátcom DPH

ČÚ: Fio banka 2801954217/2010

IBAN: CZ1620100000002801954217

BIC / SWIFT: FIOBCZPPXXX

Názov účtu príjemcov: Jan Jurik Benešovská 3218 Kladno 27201 Česká republika

Názov banky príjemcov: Fio banka, a.s

Adresa banky príjemcov: Fio banka, a.s. V Celnici 1028/10  Praha 110 00 Česká republike

Mobil O2: +420 603 182 120

Účtované podľa cenníka vášho operátora ako volania do siete O2 do Česka. Pred volaním doprocujeme opýtať sa vášho operatora, či mate aktívnu odchádzajúce roaming. Potej je cena volani nízka.

E-mail: satenovaspalna@centrum.sk

Pvádzkovateľ tohto eshopu má udelené osvedčenie o absolvovaní kurzu spotrebiteľské práva pre podnikateľov od občianskeho združenia dTest. Všeobecné obchodné podmienky v súlade s příslušnými ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov Českej republiky a práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho pri nákupe v internetovom obchode Saténová spálna. Kupujúci odoslaním elektronickej objednávky na formulári, ktorý je k dispozícii v internetovom obchode predávajúceho akceptuje tieto všeobecné obchodné podmienky. Okamihom elektronického odoslania potvrdenia objednávky predávajúcim kupujúcemu vznikne kúpna zmluva a tieto všeobecné obchodné podmienky sú jej neoddeliteľnou súčasťou.

II A. OCHRANA ÚDAJOV A ICH VYUŽITIE

Predávajúci spracováva v zmysle nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len "Nariadenie"), nasledujúce osobné údaje: meno, priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo, adresu / sídlo. Vyššie uvedené osobné údaje je nutné spracovať pre odbavenie objednávok a ďalšie plnenie zo zmluvy, ak medzi vami a predávajúcim dôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy. Takéto spracovanie osobných údajov umožňuje čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia - spracovanie je nevyhnutné pre výkon zmluvy. Predávajúci spracováva tieto údaje rovnako za účelom evidencie zmluvy a prípadného budúceho uplatnenia a obranu práv a povinností zmluvných strán. Uchovanie a spracovanie osobných údajov je za vyššie uvedeným účelom po dobu 10 rokov od realizácie poslednej časti plnenia podľa zmluvy, ak nepožaduje iný právny predpis uchovanie zmluvnej dokumentácie po dobu dlhšiu. Takéto spracovanie je možné na základe čl. 6 ods. 1 písm. c) a f) Nariadenia - spracovanie je nevyhnutné na splnenie zákonnej povinnosti a na účely oprávnených záujmov správcu. Na e-mailovú adresu, prípadne telefónne číslo môžu byť kupujúcemu zasielané novinky a iné obchodné správy, tento postup umožňuje § 7 ods. 3 zákona č.480 / 2004 Zb. O službách informačnej spoločnosti, ak ho kupujúci neodmietne. Tieto oznámenia možno kedykoľvek akýmkoľvek spôsobom - napríklad zaslaním e-mailu alebo preklikom na odkaz v obchodnom oznámení - odhlásiť. Spracovanie osobných údajov je vykonávané Jánom Jurík, teda správcom osobných údajov. Osobné údaje pre tohto správcu spracúvajú tiež spracovatelia: Poskytovateľom služby Eshop-rýchlo, prevádzkovanej spoločnosťou Golemos s.r.o., sídlom Zátkovo nábreží 448/73, 370 01, České Budějovic, Slovenská pošta, š.p. Politických väzňov 909/4, 225 99 Praha 1 IČ: 47114983 zapísaný v Obchodnom registri Okresného súdu v Prahe, spisová značka A7565. Osobné údaje nebudú odovzdané do tretích krajín mimo EÚ. Správca nemá osobu tzv. Povereníka. Správca možno kontaktovať na emailovej adrese satenovaspalna@centrum.sk. Správca osobných údajov, ako prevádzkovateľ webovej stránky Saténová spalné, užíva na tejto webovej stránke súbory cookies, ktoré sú tu použité na účely: meranie návštevnosti webových stránok a vytváranie štatistík týkajúce sa návštevnosti a správanie návštevníkov na webových stránkach základné funkčnosti webových stránok. Zber cookies na účely uvedené vyššie môže byť považované za spracovanie osobných údajov. Takéto spracovanie je možné na základe zákonného dôvodu - oprávneného záujmu správcu, a umožňuje ho čl. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenie. Webové stránky možno používať aj v režime, ktorý neumožňuje zbieranie údajov o správaní návštevníkov webu - tento režim je možný buď nastaviť v rámci nastavení prehliadača, alebo je možné vzniesť proti takémuto zberu na základe oprávneného záujmu správcu námietku podľa čl. 21 Nariadenie, ktorá je dostupná v dolnej časti webových stránok. Vaša námietka bude vyhodnotená bezodkladne. Cookies nevyhnutné pre funkčnosť webu budú uchované len po dobu nevyhnutne nutnú pre fungovanie webu. Ak podá návštevník námietku proti spracovaniu technických cookies potrebných pre fungovanie webových stránok, nemožno v takom prípade zaručiť plnú funkčnosť a kompatibilitu webových stránok. Cookies, ktoré sa zberajú na účel merania návštevnosti webu a vytváranie štatistík týkajúce sa návštevnosti a správanie návštevníkov na webe, sú posudzované v podobe hromadného celku a v anonymnej podobe, ktorá neumožňuje identifikáciu jednotlivca. Zhromaždené cookies súbory sú spracované ďalšími spracovateľovi: Poskytovateľom služby Google Analytics, prevádzkovanej spoločnosťou Google Inc., sídlom 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA; Vezmite, prosíme, na vedomie, že podľa Nariadenia máte právo: zrušiť kedykoľvek zasielanie obchodných oznámení, namietať proti spracovaniu na základe oprávneného záujmu správcu, požadovať od nás informáciu, aké vaše osobné údaje spracovávame, vyžiadať si u nás prístup k týmto údajom a tieto nechať aktualizovať alebo opraviť, alebo požadovať obmedzenia spracovania, požadovať od nás vymazanie týchto osobných údajov, vymazanie vykonáme, pokiaľ to nebude v rozpore s platnými právnymi predpismi alebo oprávnenými záujmami správcu, na prenosnosť údajov, pokiaľ sa jedná o automatizované spracovanie na základe súhlasu alebo z dôvodu plnenia zmluvy, požadovať kópiu spracúvaných osobných údajov, na účinnú súdnu ochranu, ak máte za to, že vaše práva podľa Nariadenia boli porušené v dôsledku spracovania vašich osobných údajov v rozpore s týmto Nariadením, podať sťažnosť na Úrade pre ochranu osobných údajov.

II B. UŽÍVATEĽSKÝ ÚČET

Na základe registrácie kupujúceho vykonanej na webovej stránke môže kupujúci pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru (ďalej len "užívateľský účet"). Kupujúci môže vykonávať objednávanie tovaru tiež bez registrácie priamo z webového rozhrania obchodu. Pri registrácii na webovej stránke a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v užívateľskom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne. Prístup k užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho užívateľského účtu. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie používateľského účtu tretím osobám. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie ako 1 rok nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy (vrátane obchodných podmienok). Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardvérového a softvérového vybavenia tretích osôb.

III. OBJEDNANIE TOVARU A UZATVORENIE ZMLUVY

Elektronická objednávka bude dokončená vyplnením údajov a náležitostí uvedených v objednávkovom formulári a následným odoslaním predávajúcemu. Na e-mailovú adresu uvedenú v objednávke e-mail s potvrdením objednávky, doručením tohto e-mailu s potvrdením objednávky obsahujúcim údaje o obchodnej firme predávajúceho vznikne záväzná kúpna zmluva. Predávajúci je vždy oprávnený v závislosti na charaktere objednávky - množstvo tovaru, výška ceny, náklady na prepravu, vzdialenosti a podobne, žiadať kupujúceho o autorizáciu (ďalšie potvrdenie) objednávky vhodným spôsobom ako napríklad písomne ​​alebo telefonicky. Objednávka sa považuje za neplatnú a zmluva tak stráca platnosť v prípade, že kupujúci túto autorizáciu (ďalšie potvrdenie) požadovaným spôsobom vykonať odmietne. Predávajúci si tiež vyhradzuje právo odmietnuť objednávku v prípade, že objednaný tovar je už vypredané a nemožno ho dodať v riadnom termíne.

IV. CENA A PLATBA

Ceny tovaru uvádzané na internetovom obchode sú v Eure vrátane DPH. Predávajúci nie je platca DPH. Faktúra vystavená na základe kúpnej zmluvy je daňovým dokladom aj dodací list. Kupujúci môže tovar prevziať, až po úplnom uhradení jeho ceny, vrátane nákladov na jeho doručenie. Kupujúci má možnosť zaplatiť objednávku iba Rede. Bankový prevod kupujúci urobí pri dokončení objednávky pomocou platobnej brány. Predávajúci potvrdí objednávku po jej kontrole. Poplatok za prevod finančnej čiastky je účtovaný podľa cenníka transakcií banky kupujúceho. Všetky finančné čiastky zasielané na účet predávajúceho, musí byť v Euru. Cena hovoru na zákaznícky servis, sa riadi podľa cenníka volanie zákazníkovho operátora ako volania do siete O2 do Česka. Pred volaním doprocujeme opýtať sa vášho operatora, či mate aktívnu odchádzajúce roaming. Po tej je cena volani nízka.

V. DODACIA LEHOTA

Dodacia lehota začne plynúť nasledujúci deň po odoslaní potvrdenia objednávky predávajúcim. V prípade, keď si kupujúci sám zvolil platbu vopred bankovým prevodom alebo bol požiadaný o uhradenie celkovej finančnej čiastky vopred na účet predávajúceho, dodacia lehota začne plynúť nasledujúci deň, po pripísaní celkovej finančnej čiastky na účte predávajúceho. V prípade, že objednaný tovar nie je možné dodať v uvedenom termíne, bude predávajúci kupujúceho o tomto bezodkladne informovať spolu s informáciou o náhradnom termíne dodania alebo ponúkne výrobok iný, porovnateľný s pôvodným. V prípade, že tovar nebude dodaný do 20 pracovných dní od konca dodacej lehoty, vznikne kupujúcemu právo od kúpnej zmluvy odstúpiť bez toho, aby bol povinný predávajúcemu čokoľvek platiť.

VI. DOPRAVA

Objednané produkty poslem dle velikosti bud v kartónovej, obálke alebo krabici. Vse je odosielané z Ceska. Môžete si vybrať z niekoľkých dopravcom spôsobov dorucenia. Dopravca zasielku dovezie bud primo na adresu alebo uloží do výdajného miesta. Spolupracujeme iba s dopravcami, ktori ponukaju nejmodernesi spôsob doručenia a komfort pre zakaznika. Pošleme vám mail, že sme dopravcovi odovzdali zásielku. Dopravcovia doručujú od nasledujúceho dňa, až do jedného týždňa. Popravde sme nikdy neriešili reklamáciu s poničenú zásielkou. Pokiaľ vám ale dopravca bude odovzdávať zásielku s poničeným obalom, máte právo ju odmietnuť. Musíte si ale spísať na mieste reklamačný protokol a postupovať podľa reklamačného poriadku prepravcu.

VII. PREVZATIE TOVARU

Kupujúci je povinný prevzatie tovaru od prepravcu skontrolovať neporušenosť obalu, počet balíkov av prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne oznámiť priamo prepravcovi. V prípade porušenia originálneho obalu alebo zistenia iných porušení obalov svedčiacich o neoprávnenom vniknutí do zásielky a i v prípadoch už vyššie spomínaných sa odporúča kupujúcemu zásielku vo vlastnom záujme neprevziať. V prípade prevzatia takejto zásielky musí kupujúci spísať s daným prepravcom škodový protokol, ktorý obe strany potvrdí svojím podpisom. Podpisom prepravného listu kupujúci potvrdzuje, že zásielka spĺňala všetky podmienky a náležitosti vyššie uvedené a na neskoršiu reklamáciu o porušenosti obalu zásielky nebude braný ohľad.

VIII. NEPRVZETIE ZASIELKY

Kupujúci je povinný objednanú zásielku prevziať. Kupujúci berie na vedomie, že porušenie tejto povinnosti, je porušením zmluvnej povinnosti, ktoré zakladá právo predávajúceho na náhradu škody tým spôsobenej. Táto náhrada škody činní paušálny poplatok 15 Eur za objednávku, bez ohľadu na jej výšku, ku ktorej sa pripočíta manipulačný poplatok vo výške 10% z celkovej sumy objednávky vr. DPH. Paušálny poplatok zahŕňa márne vynaložené finančné náklady predávajúceho spojené s dopravou, sekundárnym balným, administratívou, naskladnením, expedíciou a márne vynaloženého času s týmito úkonmi spojeného. Manipulačný poplatok vo výške 10% z celkovej sumy objednávky zahŕňa primárnu balné a finančnú kompenzáciu nákladov spojených s nežiaducim skladovaním a zastarávaním tovaru. Pokiaľ kupujúci neuhradí predávajúcemu márne vynaložené náklady do dátumu splatnosti, bude celá záležitosť odovzdaná inkasnej agentúre, k vymoženiu pohľadávky súdnou cestou. Predávajúci tu výslovne upozorňuje, že táto náhrada škody môže narásť do vysokých peňažných čiastok, v rádoch stovek až tisícov Eur.

IX. PRÁVA A POVINNOSTI Z VADNÉHO PLNENIA

Akosť pri prevzatí. Pokiaľ má prevzatý tovar nedostatky (napr. Nemá dohodnuté alebo oprávnene očakávané vlastnosti, nehodí sa k obvyklému alebo dohodnutému účelu, nie je kompletný, nezodpovedá jeho množstvo, miera, hmotnosť, alebo akosť nezodpovedá iným zákonným, zmluvným alebo i predzmluvných parametrom), jedná sa o vady tovaru, za ktoré predávajúci zodpovedá. Kupujúci môže u dodávateľa uplatniť najneskôr do dvoch rokov od prevzatia tovaru podľa svojej požiadavky nárok na bezplatné odstránenie vady alebo na primeranú zľavu z ceny; ak to nie povahe vady neúmerné (najmä ak nemožno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu), možno uplatniť požiadavku na dodanie novej veci bez vád alebo nové komponenty bez vád, ak sa týka vada iba tejto súčasti. Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške. Počas šiestich mesiacov od prevzatia tovaru sa predpokladá, že vada tovaru existovala už pri prevzatí tovaru. Dodávateľ nie je povinný nároku kupujúceho vyhovieť, ak preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel alebo ju sám spôsobil. Pri veciach predávaných za nižšiu cenu dodávateľ nezodpovedá za chybu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.

Zákonné práva z vád. Dodávateľ zodpovedá za vady vzniknuté po prevzatí tovaru v 24 mesačnej záručnej dobe alebo v dobe použiteľnosti uvedené v reklame, na obale tovaru alebo v pripojenom návode. V tejto lehote môže kupujúci uplatniť reklamáciu a podľa svojej voľby požadovať u vady, ktorá znamená podstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), odstránenie vady dodaním nové veci bez vady alebo dodaním chýbajúce veci alebo bezplatné odstránenie vady opravou alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo vrátenie kúpnej ceny na základe odstúpenia od zmluvy. Podstatné je také porušenie zmluvy, o ktorom strana porušujúca zmluvu už pri uzatvorení zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala. U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny. Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (tretia reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší počet chýb (najmenej tri chyby súčasne), môže kupujúci uplatniť právo na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy . Dodávateľ nezodpovedá za vady vzniknuté v dôsledku bežného opotrebovania alebo nedodržanie návodu na použitie.

X. VYBAVENIE REKLAMÁCIE

Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u dodávateľa alebo osoby určené k oprave bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku. Ak urobí tak písomne ​​na adresu predávajúceho alebo elektronicky na mail satenovaspalna@centrum.sk, mal by uviesť svoje kontaktné údaje, popis chyby a požiadavku na spôsob vybavenia reklamácie. Kupujúci je povinný oznámiť predávajúcemu, aké právo si zvolil pri oznámení vady, alebo bez zbytočného odkladu po oznámení vady. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, žiadal ak kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná. Ak nezvolí kupujúci svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva ako pri nepodstatnom porušení zmluvy. Kupujúci je povinný preukázať nákup tovaru (najlepšie dokladom o kúpe). Lehota na vybavenie reklamácie beží od odovzdania / doručenia tovaru predávajúcemu alebo do miesta určeného na opravu. Tovar by mal byť pri preprave zabalené vo vhodnom obale, aby nedošlo k jeho poškodeniu, malo by byť čisté a kompletné. O reklamácii predávajúci rozhodne ihneď, v zložitých prípadoch do 3 pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady.

Reklamácia bude vybavená bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim nedohodne na dlhšej lehote. Po uplynutí tejto lehoty má kupujúci rovnaké práva, ako by sa jednalo o podstatné porušenie zmluvy. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť, ale nebráni riadnemu užívaniu výrobku, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny alebo odstúpiť od zmluvy. Záruka za akosť sa predlžuje o dobu od uplatnenia reklamácie do jej vybavenia alebo do doby, kedy bol kupujúci povinný si vec vyzdvihnúť. V prípade neoprávnenej reklamácie sa záruka za akosť nepredlžuje. Dodávateľ bude informovať kupujúceho o vybavení reklamácie prostredníctvom emailu alebo telefónnym hovorom. Po vybavení reklamácie predávajúci vydá spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vykonaní opravy a čase jej trvania. Pre prípad zamietnutej reklamácie predávajúci spotrebiteľovi vydá písomné odôvodnenie tohto zamietnutia. U oprávnenej reklamácie náleží kupujúcemu náhrada účelne vynaložených nákladov.

XI. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

Kupujúci, ktorý nekupuje tovar v rámci svojej obchodnej alebo inej podnikateľskej činnosti (nekupuje tovar tzv. Na IČO) má právo odstúpiť od zmluvy do 14-tich dní od prevzatia tovaru. Odstúpenie musí byť urobené tak, že kupujúci doručí predávajúcemu do konca 14-dňovej lehoty oznámenie o odstúpení, tak aby bolo v prípade potreby preukázateľné, tj. E-mailom, na adresu satenovaspalna@centrum.sk uvedením čísla objednávky a faktúry. Kupujúci je povinný tovar vrátiť najneskôr do 14 pracovných dní po odoslaní oznámenia o odstúpení odoslaním na adresu Jan Jurik Benešovská 3218 Kladno 272 01 Česká republika, keď tovar musí byť starostlivo zabalené, aby nedošlo k jeho poškodeniu počas prepravy. K vracenie využite Kurýra nebo Zásilkovňu. Náklady na Vrátenie sa odvíja od hmotnosti zásielky. Do 1kg by náklady na odoslania mali byť do 15 Eur do 5kg by mali byť i do 25 Eur. Ak nie je to z povahy veci možné, využije sa niektoré z prepravných služieb. Maximálne náklady sú odhadované vo výške 25 Eur. Ku späť zaslanému tovaru je nutné priložiť doklad o nadobudnutí, tak aby bolo možné zásielku jednoznačne identifikovať. (Tovar odoslaný na dobierku nebude predávajúcim prevzatý a bude kupujúcemu vrátený na jeho náklady späť). V opačnom prípade je predávajúci oprávnený účtovať kupujúcemu tzv. Zdržné vo výške: 10% z ceny tovaru za každý deň omeškania. V prípade, že kupujúci využije právo na vrátenie tovaru, musí byť tovar vrátený nepoškodený, bez známok opotrebovania, pokiaľ možno v pôvodnom obale. Akonáhle predávajúci vrátený tovar obdrží, má 15 dní na jeho prekontrolovanie a preskúšanie. Pokiaľ bol tovar vrátený nepoškodený a neopotrebovaný, odošle do konca uvedenej 15-dňovej lehoty kupujúcemu informáciu, že tovar bol vrátený v poriadku. Predávajúci zašle v takomto prípade kupujúcemu do 15-tich dní od odoslania vyššie uvedené informácie zaplatenú kúpnu cenu za tovar prevodom na účet kupujúceho (okrem dodatočných nákladov vzniknutých v dôsledku Vami zvoleného spôsobu dodania, ktorý je iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania nami ponúkaný). Ak sa vrátený tovar akokoľvek poškodený či opotrebovaný, vyhradzuje si predávajúci právo na náhradu škody formou kompenzácie voči kúpnej cene.
Kupujúci berie na vedomie, že nemôže od zmluvy odstúpiť v týchto prípadoch:
a) na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia
b) na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho
c) na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu a tovar, ktorý sa predáva v hygienickom obale, ktorého otvorením bol porušený, spolu s pečaťou, na ktorej je zákazník na toto priamo upozornený v textovej podobe
d) na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal
e) na dodávku novín, periodík a časopisov

XII. ŘEŠENÍ SPORŮ

Vzájomné spory medzi predávajúcim a kupujúcim rieši všeobecné súdy.
Kupujúci sa môže obrátiť so žiadosťou o radu ohľadom svojich spotrebiteľských práv na dTest nebo SOI. 
Dozor nad dodržiavaním povinností podľa zákona č. 634/1992 Zb. O ochrane spotrebiteľa, v platnom znení, vykonáva Česká obchodná inšpekcia so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2 Česká republika (www.coi.cz).
Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňa 1. 1. 2014 a ruší všetky predchádzajúce ustanovenia a zvyklosti. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeniť tieto obchodné podmienky bez predchádzajúceho upozornenia (čo ale na dovtedy uzatvorené objednávky nemá vplyv, pre nich platí znenie obchodných podmienok v čase uzavretia zmluvy).

Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.

Naše videá

© Copyright 2012 Jan Sexaten Jurik
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.